Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lumma Design CLR 600 GT: Едно никога не стига

16.02.2012 13:22
Туит

Когато кабриолетът BMW 650i попадне в ръцете на Lumma Design, всичко е възможно. Включително и извличането на 490 к.с. от 4,4-литровия V8 на баварците.

Съвсем неотдавна Lumma Design показа програмата си за E64 версията на кабриолета от шестата класа, но за предстоящото автомобилно изложение в Женева немският специалист ще демонстрира уменията си върху новия F12.

Програмата CLR 600 GT започва със специалния аеродинамичен пакет, който включва нови предна броня, спойлер, прагове и дифузор. Към тях екипът на Lumma Design добавя LED габарити и GTB-Monoblock 20-цолови колела, които контактуват с шасито посредством модифицираното спортно окачване с 20 мм по-нисък просвет.

4,4-литровият туинтурбо на BMW генерира стандартно при шестата серия 408 к.с. и 600 Нм, но след намесата на немското тунинг ателие максималните мощност и въртящ момент достигат съответно 490 к.с. и 720 Нм. За съжаление в официалното съобщение не се споменава какви точно процедури са използвани за силовия тунинг, но със сигурност контролният блок е препрограмиран и е добавена нова изпускателна система.

Екипът на Lumma Design предлага и мащабна промяна в дизайна на интериора, която започва с новия ергономичен волан, преминава през алуминиевите педали и велурените стелки за пода и завършва с тапицерията от естествена кожа и алкантара.

Коментари
comments powered by Disqus