Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lumma E 50 CLR: Рутинна задача

27.08.2009 10:50
Туит

Lumma Design представи новия E 50 CLR, базиран на E-класата на Mercedes от последната W212 генерация.

Промените в екстериора включват нова предна броня с интегрирани дневни светлини, агресивни прагове и въздуховоди на предните калници. В задната част на E 50 CLR се открояват модифицирана броня, от която се подават четирите накрайника на спортната изпускателна система, както и двата спойлера – на багажника и над задното стъкло.

20-цоловите алуминиеви колела Racing Edition са обути в нископрофинлите гуми на Michelin с размери 245/30 на предната ос и 285/25 на задната. Контактът между тях и шасито на автомобила се осъществява посредством пониженото с 25 мм спортно окачване.

Силовата програма на Lumma включва пакетът V-Max за E 500, който извлича от 5,5-литровия V8 450 к. с. и 550 Нм при стандартни 383 к. с. и 530 Нм. D-Box е предвиден за собствениците на дизеловите модели, като от Lumma обещават 20% повече мощност. Модулът GPM-Powermodule осигурява по-бърза и остра реакция на педала за газта.

Отличителните белези в интериора нa E 50 CLR са алуминиевите педали, кожените стелки с логото на Lumma, плакетите на праговете и скоростомерът, чието последно деление е на 300 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus