Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lupo се завръща в моделната гама на VW

20.07.2010 11:09
Туит

Новият компактен автомобил на VW няма да използва името на прототипа Up!, а ще заложи на добре изпитаното Lupo.

Според Autocar до 2015 г. Lupo ще се появи под различна форма и при останалите три масови производителя на групата – Audi, Skoda и Seat. Габаритите му ще бъдат 3445 мм дължина, 1628 мм широчина и 1495 мм височина, като с оглед на цената най-големите му конкуренти в мини сегмента на европейския пазар ще бъдат базираните на една и съща платформа Citroen C1, Peugeot 107 и Toyota Aygo.

Първоначалната идея на VW за мини автомобил се въртеше около концепцията със задноразположен двигател и задно предаване, но през трите години на развойна дейност инженерите от Волфсбург са се ориентирали към далеч по-класическата и евтина схема с предноразположен двигател и предно предаване. По този начин VW няма да инвестира средства в развитието на нов силов тракт, а ще може да използва решенията от досегашните си модели в мини и малкия сегмент.

Lupo ще дебютира на европейския пазар в средата на следващата година като модел от 2012-а. Първоначално двигателите ще бъдат трицилиндров еднолитров бензин (65 к.с.) и 1,2-литров четирицилиндров дизел (75 к.с.). Lupo ще се произвежда в Словакия, първоначално във версия с три врати, а впоследствие и с пет. През пролетта на 2012 г. ще се появи нов еднолитров бензинов мотор с 85 к.с.

На този етап няма конкретна информация за цената, но се очаква тя да не надхвърля 10 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus