Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

LusoMotors LM23: Мокра поръчка

07.07.2008 12:07
Туит

Снабденият с централноразположен задвижващ агрегат LM23 върви по стъпките на класическия Lotus 23b от средата на шейсетте години.

Автомобилът се отличава с шаси от стоманени тръби, изградено по изключително иновативна технология. Обвивката на пистовия състезател пък е съставена от свъръхлеки композитни материали. Клиентите ще имат богат избор от автомобилни и мотоциклетни двигатели, всеки от които ще предава тягата си към задните колела.

В момента на тестове е подложена комбинираната с 6-степенна секвенциална предавателна кутия еднолитрова машина от Honda CBR1000, чиято мощност възлиза на 150 к. с.

Теглото на оборудвания с този агрегат LusoMotors LM23 отчита изумителните 400 килограма. Ръководителят на проекта Ернесто Фреитас обаче споменава и турбодвигател на Subaru, който би могъл да заеме място зад гърба на двамата пътници.
Коментари
comments powered by Disqus