Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

LUXGEN neora: Тайванска електроника

27.04.2011 14:57
Туит

Тайванският производител LUXGEN не е попадал досега на страниците на ams.bg, но с последния си проект намери място в тях. neora е класически седан с четири врати, но задвижван изцяло от електричество.

Дизайнерите на LUXGEN явно са повлияни сериозно от стилистиката на Honda и Hyundai, защото във визуално отношение neora споделя множество общи черти с CR-Z и с прототипа Blue2 на корейците. За тази прилика вероятно основна заслуга има синята цветова линия, която LUXGEN използва за светлините, спирачните апарати и подсветката в салона.

И докато с цялостния си външен вид neora по никакъв начин не може да изпъкне пред аналогичните концептуални модели на водещите автомобилни производители, то по отношение на силовия тракт има много какво да покаже. Или поне ако съдим по публикуваните технически спецификации.

За задвижването на предните колела отговаря електромотор с максимална мощност от 180 кВт (245 к.с.), като това е напълно достатъчно, за да може neora да ускори от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди. Максималната скорост пък е фиксирана на 250 км/ч, което не е типично за електромобилите заради изключително високия разход на електроенергия при подобни режими на работа.

Пробегът също е впечатляващ. Литиево-йонната батерия на тежащия 1600 кг автомобил има капацитет от 48 кВт/ч и му гарантира автономност до 400 км. За съжаление няма информация за методите на зареждане и времето, което процесът отнема.

Коментари
comments powered by Disqus