Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льо Ман: AMR-One ще използва двулитров турбомотор

02.03.2011 14:11
Туит

Aston Martin Racing представи новия си прототип, с който ще участва в тазгодишното издание на „24-те часа на Льо Ман“. Британците ще разчитат на двулитров редови шестцилиндров турбомотор.

Представителят на Aston Martin Racing в LMP1 класа, който носи кодовото название AMR-One, е подготвен от официалния партньор на компанията Prodrive. За първи път британският препаратор проектира шаси и двигател, които не са базирани на сериен автомобил, но въпреки това екипът на AMR е оптимист за предстоящия сезон.

„Джордж (Хауърд-Чапъл) и целият тим бе изключително зает през тази зима, като те работиха денонощно, за да подготвят този не само красив, но и съобразен по-най-добрия начин с новите правила на ACO състезателен автомобил“, коментира босът на Prodrive Дейвид Ричардс. „AMR-One е конструиран подобно на серийните автомобили с фокус към опростения дизайн, което се надяваме, че ще го направи конкурентен и надежден прототип за маратонски състезания.“

Правилата на ACO за сезон 2011 позволяват на конструкторите да избират между 3,7-литрови дизелови турбомотори (като при Audi и Peugeot), 3,4-литрови бензинови атмосферни и двулитрови бензинови с турбо. От Prodrive са се спрели на последния вариант, тъй като „той предоставя най-добрия потенциал спрямо правилата за бензиновите двигатели“, коментира тим-шефът Джордж Хауърд-Чапъл. Трансмисията е шестстепенна полуавтоматична на Xtrac, a кокпитът е отворен, което е напълно очаквано заради последните промени в регулациите.

Prodrive ще подготви шест шасита в рамките на следващите две години, като пет вече са продадени предварително на частни тимове. По всяка вероятност дебютът на AMR-One на писта ще бъде в първия кръг от сериите „Льо Ман“ на „Пол Рикар“ (3 април), след като екипът на Prodrive се отказа да използва старта на „Себринг“ от купата „Льо Ман“ като тестово състезание.

Засега потвърдени във водещия заводски тим на британците са Дарън Търнър и Щефан Мюке. Техният партньор в екипажа със стартов номер 007 ще бъде избран впоследствие. Адриан Фернандес, Арол Прима и Анди Мерик ще отговарят за автомобила с номер 009.

Коментари
comments powered by Disqus