Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льо Ман: Peugeot печели маратонския тест на Спа

11.05.2009 09:25
Туит

Peugeot спечели „1000-та километра на Спа”, четвърти кръг от сериите „Льо Ман”. Пламен Кралев отпадна само 57 обиколки след старта заради двойна грешка на своя партньор.

Никола Минасиан, Симон Пажено и Кристиан Клийн бяха начело на колоната през цялото състезание, но завършиха само на 27 секунди зад Буйон и Тинсо (Pescarolo Judd) заради няколко излизания на сейфти кара. Вторият прототип на френската марка завърши едва дванайсети, след като дебютантът Дейвид Брабам засече един от по-бавните автомобили на пистата. Инцидентът бе двоен удар за Peugeot: първо състезателният 908 HDi FAP прекара пет обиколки в бокса за ремонт на задното окачване и второ – екипажът получи наказание с принудителен престой в пита от четири минути заради грешката на Брабам.

Тинсо изведе Pescarolo Judd на втора позиция във финалната фаза на надпреварата след оспорван двубой с Никола Лапиер от екипа на Oreca AIM. Лапиер се движеше втори, но се удари в един от по-бавните автомобили на „Червената вода” и се завъртя. От неговата грешка се възползва водещият екипаж на Aston Martin – Жан Шаруз, Томаш Енге и Стефан Мюке, които заеха последното място на подиума. Оливие Пани, който замени Лапиер в края на състезанието, завърши четвърти.

Датският Essex Porsche спечели битката в LMP2 категорията, а отборът на Люк Алфан триумфира в GT1 с Corvette C6.R. Победата в най-малкия клас GT2 бе за Felbermayr Proton Porsche с Porsche 997.

Маратонският тест на „Спа” бе прекъсван на два пъти заради инциденти. Първо Брус Жуани с Pescarolo-Judd катастрофира на излизането от „Червената вода”, а по-късно Бруно Сена изгуби контрол над прототипа на Oreca в „Бламшимон”.

Българският представител в GT2 категорията Пламен Кралев с Ferrari F430 GT2 отпадна, след като пилотът от неговия екипаж Мануел Родригес катастрофира на два пъти.

Пълното класиране може да видите тук .

Коментари
comments powered by Disqus