Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льо Ман: Peugeot се отказа от хибрида

04.02.2011 10:33
Туит

Peugeot ще заложи на изпитната дизелова технология и няма да рискува с хибрид за новия 908. Прототипът е получил 3,7-литров V8 HDi FAP с максимална мощност около 550 к.с.

„Имаме огромен опит с V12“, обяснява Бруно Фамен, техническият директор на Peugeot Sport. „Ето защо в крайна сметка избрахме да се спрем върху турбодизелов V8, чиито характеристики са много по-близки до тези на (стария) V12.“

„Ъгълът (между цилиндрите) е 90 градуса (100 при V12) заради баланса. Обемът е 3,7 литра, като новият V8 HDi FAP достига максимална мощност от 550 к.с. За първи път го качихме на дино стенда на 25 януари 2010 г.“

Новият автомобил на французите поне на външен вид споделя множество от характеристиките на своя предшественик, но според Фамен разликите са драстични.

„Опитът, който натрупахме през последните четири години, ни помагаше в процеса на вземане на решения, определяше техническата насока, в която поемахме, но единственият компонент, който не сме променяли, е чистачката на предното стъкло. Една от най-големите трудности, беше да конструираме напълно новия автомобил докато същевременно се състезаваме със стария.“

Тестовете на новия автомобил са започнали още през юли миналата година, като първоначалните впечатления на екипа са положителни.

„Еди от най-големите плюсове, който установихме, е че с поведението си автомобилът отговаряше на нашите очаквания още от самото начало“, допълва Фамен. „За да кажем какви са другите му силни и съответно слаби страни, ще трябва да изчакаме първите няколко състезания и чак тогава да правим сравнения със съперниците си. Така че продължаваме да работим, без да мислим за това, какво върши конкуренцията. Просто трябва да се фокусираме върху нашите собствени цели. Между дебюта на писта през 2010 г. и „24-те часа на Льо Ман“ през 2011 г. трябва да сме завършили 12 теста на няколко различни писти.“

Коментари
comments powered by Disqus