Антъни Дейвидсън и Никола Минасиан (Peugeot 908 HDi FAP) спечелиха последния кръг от европейските серии „Льо Ман“ на пистата „Силвърстоун“, а Стефан Саразен – втората си титла в шампионата.
Заводският пилот на Audi Алан Макниш, който спечели полпозишъна, напусна надпреварата още преди края на първия час заради повреда. Това направи задачата на Peugeot много по-лесна, а и същевременно фиксира първия терминален дефект за Audi R15 TDI от дебюта му на „Себринг“ през 2006 г. Партньорът на Макниш и осемкратен победител в „24-те часа на Льо Ман“ Том Кристенсен не записа дори и километър в надпреварата.
След отпадането на Макниш и Кристенсен автомобилът със стартов номер 7 на Дейвидсън и Минасиан бе неизменно начело. Бившият пилот на Super Aguri във Формула 1 направи два много силни двойни стинта, което не даде никакъв шанс на вторите Саразен и Никола Лапиер с клиентския Peugeot 908 HDi FAP на Oreca. Това обаче бе напълно достатъчно за Саразен, който спечели втората си титла в сериите след 2007 г. Същевременно Oreca спечели шампионата на отборите.
Зад двата автомобила на френската компания завърши вторият тим на Audi. Тимо Бернхрад и Диндо Капело обаче така и не можаха да застрашат по някакъв начин конкурентите си от Peugeot Total и Oreca.
От Aston Martin обявиха преди старта на надпреварата, че догодина ще участват с изцяло заводски тим в „Льо Ман“, като това не бе единствената добра новина за феновете на британците този уикенд, тъй като Щефан Мюке, Сам Ханкок и Хуан Барази финишираха четвърти, на три обиколки зад лидерите. Резултатите на първите десет може да видите тук, класирането при пилотите – тук, а за отборния шампионат – тук.