Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Беше много тежко!

26.10.2009 09:54 1
1
2571862080
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) спечели шестата си титла и счупи поредния рекорд в Световния рали шампионат. Въпреки това французинът признава, че този успех съвсем не е бил лесен.

„Беше много тежко! Стартирахме добре, спечелихме пет победи, но после всичко се обърна наопаки. Сгрешихме в Гърция, получихме повреда в Полша, а впоследствие изгубихме нужната увереност, защото всички си мислеха, че сме направили две поредни грешки. Втората се оказа не по наша вина, но не го знаехме. После дойде и наказанието в Австралия. Но именно там си върнах нужната увереност."

"Знаех, че можем да спечелим. Но за първи път бях изправен пред такава ситуация, че единствено победата щеше да ми донесе титлата. Напрежението е по-различно. Когато си спечелил шампионата три кръга преди края му, няма напрежение, защото си казваш: „Добре, дори и да завърша трети, аз ще бъда шампион!“, но при тази ситуация, когато всичко се решава в последния момент, е по-специално.“

Себ нанесе своя удар в събота сутрин, когато с две етапни победи се откъсна на повече от двайсет секунди пред Хирвонен.

„Бях много бесен, след като Мико ме би в първия етап (първият за съботния ден), това е пъврото. В този момент разбрах, че ако не реагирам, той ще ме бие отново. Натиснах педала докрай, намерих отличен ритъм, разбрах къде има и какво е сцеплението и увереността ми се върна. Винаги съм по-добър при вторите преминавания, защото тогава сцеплението е по-добро и мога да спирам по-късно като на асфалт. Но при тази ситуация автомобилът ни се държеше прекрасно. За мен е много по-трудно, когато е хлъзгаво. Когато видях сплитовете и че съм спечелил много време спрямо Мико, вече бях уверен, че трябва да продължа така, за да спечеля максимума, а не да връщам газта. Опитах всичко, на което съм способен и наистина свършихме по прекрасен начин работата си.“

Льоб признава, че Мико наистина е бил достоен съперник и че дори в известен смисъл съжалява, че той остана втори в края на годината.

„Мико беше голям съперник. Винаги остава на пътя, никога не допуска грешки и е бърз навсякъде. Когато пристигнахме тук, знаехме, че единият от нас ще бъде щастлив, докато другият – разочарован. Казах му, че нито един от двама ни не заслужава да бъде разочарован, а сега той определено е такъв. След края на последния етап му казах, че в известен смисъл съжалявам, че наистина го чувствам така. Знам какво му е, но той направи един наистина феноменален сезон.“

Французинът все още не е подписал официално договора си със Citroen за сезон 2011, но е въпрос на време това да се случи. „Все още не сме подписали, но имам желание да го направя. Работата вече е в ръцете на адвокатите. Договорът е за още две години.“

Миналата година Льоб стана първият пилот, печелил някога пет титли във WRC. С шестата французинът за пореден път доказа, че едва ли някога в близко бъдеще ще се появи състезател, способен да подобри неговите рекорди. За феноменалните резултати на Себ обаче за съжаление спомага и слабата конкуренция в световния шампионат през последните години, но това по никакъв начин не омаловажава успеха му.

Коментари

wrc fen
С една дума - СТРАХОТЕН!Дано го видим догодина по нашите трасета!

comments powered by Disqus