Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Беше наистина страхотно!

19.11.2008 10:01
Туит

Петкратният WRC шампион Себастиен Льоб демонстрира, че най-добрите рали пилоти могат да се справят отлично не само по скоростните отсечки, но и на пистата, след като в понеделник на тестовете от Формула 1 даде осмо време.

Льоб получи покана от Red Bull, спонсорът на Citroen във WRC, да се включи в колективните тестове на „Каталуня“ тази седмица като награда за петата шампионска титла, която спечели по-рано през месеца. Но освен да се забавлява, французинът демонстрира впечатляващо темпо и дори взе участие в подготвителната програма на Red Bull Racing за сезон 2009.

4,65-километровата писта до Барселона бе сериозно натоварена, тъй като всички отбори на стартовата решетка с изключение на Toyota се възползваха от възможността да започнат зимната си подготовка за сезон 2009. Въпреки това Льоб бързо влезе в ритъм, тъй като в края на миналата седмица завъртя близо 100 километра на „Силвърстоун“, за да се запознае с основните характеристики на RB4.

По време на сутрешната сесия Себ търсеше оптималния баланс на автомобила, но следобед, заедно с екипа на Red Bull, започна работa по новите сликове. Французинът завъртя общо 82 обиколки и даде осмо време за деня.

Повечето от отборите експериментираха върху новата аеродинамика, някои работиха със сликове, други все още не се отказваха от класическите за последните години във Формула 1 гуми с канали, така че времената от сесията не могат да бъдат показателни. Факт е обаче, че най-бързата обиколка на Себ бе само на две секунди под постижението, с което Такума Сато оглави неофициалното класиране.

„Това е изключително интересно преживяване, за мен беше голямо удоволствие да карам тук“, коментира Себ в края на деня. „В началото просто се опитвах да схвана максимално бързо как работи всичко, след което започнах постепенно да давам по-добри времена. После дори пробвах да направя някои промени в настройките, но сякаш не бяха в правилната посока, тъй като времената не се подобриха, а и имах чувството, че мога да съм по-бърз. На места обаче усещах, че не съм далеч от максимума, който автомобилът има."

"Мисля, че най-впечатляваща е работата на спирачките. Трябва да ги загрееш наистина много здраво, но е изумително колко късно може да си позволиш да спираш. Всеки път пробвах да спирам по-късно, и по късно, но така и не достигнах до лимита. Наистина впечатляващо.“

„Днес не се състезавахме, така че когато видех някои по-бърз от мен в огледалата, се оттеглях в другата част на пистата. Мисля, че се учи по-лесно, когато караш сам, а после говориш с инженерите и обсъждате телеметрията. Но дори и аз направих едно изпреварване. Карах известно време зад един автомобил, доближих се максимално до него и той върна газта, за да мога да мина напред. Убеден съм, че е уникално да се състезаваш при тези скорости“, допълва Льоб, за когото отговарше Даниеле Касанове, един от инженерите на Марк Уебър.

„Да си призная, не искам да имам на разположение толкова конски сили по отсечките“, пошегува се французинът. „Беше наистина страхотно, но мога да кажа, че физическото натоварване при тези машини е по-голямо от това, което изпитваш в рали автомобила.“

Пистовите експерименти на Себ няма да приключат с теста в Барселона. На 27 ноември той ще има възможност да тества Peugeot 908 HDi FAP, с който френската марка се състезава в „Льо Ман“.

Коментари
comments powered by Disqus