Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: C4 WRC е част от мен

13.11.2009 17:40
Туит

Шесткратният световен шампион признава, че C4 WRC е абсолютният му фаворит за най-добър състезателен автомобил в специално интервю за френския L'Equipe, като въпросите в него са подготвени от колегите му в екипа на Citroen и Ford.

На рали „Каталуня“ преди месец Льоб отпразнува десетата годишнина от първото си състезание във WRC. От 1999 г. досега французинът е записал общо 125 старта и 54 победи – 28 с Xsara WRC и 26 с дебютиралия през 2007 г. C4 WRC. Въпреки че със стария рали автомобил Себ има повече победи, въпреки че преди година дори тества болид от Формула 1, той категорично признава, че C4 WRC е любимата му машина.

„Трудно е да сравняваш състезателните автомобили, няма два еднакви. Да караш на писта, да караш автомобил от Формула 1 е прекрасно, но определено мога да кажа, че C4 е моят фаворит. Изминал съм толкова километри с него, мога да правя каквото си поискам зад волана му. Да, категоричен съм, C4 е моят фаворит, той вече е част от мен. Двамата с него сме едно цяло.“

Навигаторът на Льоб Даниел Елена, който е бил във всеки един от тези 125 старта до Себ, е автор на следващия въпрос и той е кога ще стане време двамата да сменят ролите си.

„Не, това е невъзможно!“, отговаря Льоб. „Участвал съм в толкова много състезания с теб, но си бил на навигаторката седалка, а аз – зад волана. Обратното е невъзможно.“

„По принцип не обичам да се движа с висока скорост, когато някой друг кара. Дани (Сордо) вече ме е канил сигурно 30 00 пъти, но аз не искам. Имам му пълното доверие, но просто нямам желание. Когато започвах и се учех, съм седял до Филип (Бугалски) и Томас Радстрьом, но не биха казал, че съм се забавлявал. Ако става дума за нормално шофиране, тогава нямам нищо против, стига обаче този, който кара, да не е решил да показва какво може. Когато седнах в (Peugeot) 908 до Стефан (Саразен) обаче нямах никакви притеснения. Вярвам му напълно, защото е страхотен състезател и няма какво да доказва.“

Дани Сордо пита своя съотборник за тайната, благодарение на която той има 54 победи и 6 титли. „Не са много въпросите, които Дани трябва да си задава. Той отлично знае какво е нужно и не трябва да се притеснява. Първата му победа ще дойде съвсем скоро.“

Следващият въпрос е подготвен от Малкълм Уилсън. Тим-шефът на Ford логично пита кога Льоб ще намали темпото и световният шампион му отговаря шеговито: „Когато се кача на Ford!“. Хирвонен, който бе само на крачка от това да спре серията от шест поредни титли на французина, също е включен в „играта“ на L'Equipe. Финландецът се интересува дали Льоб иска наистина да спечели седмото си отличие догодина. „Да, планът ми е такъв, но заради теб задачата става все по-сложна, завършва най-успешният рали пилот в цялата история на WRC.

Коментари
comments powered by Disqus