Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб е бил само на крачка от подписа с Ford

18.10.2013 13:00
Туит

Тим-шефът на M-Sport Малкълм Уилсън призна, че Себастиен Льоб е бил само на крачка от това да подпише с неговия отбор през 2005 година.

Много интересни факти около деветкратния световен шампион излязоха наяве, след като той сложи точка на кариерата си на рали "Франция" този месец. Един от тях е, че Льоб е бил само на крачка от това да напусне отбора на Citroen.

Французите оттеглиха заводския си тим от WRC през 2006 г., за да се концентрират върху развитието на C4 WRC. Тогава белгийският препаратор Kronos пое поддръжката на Xsara WRC и се ползваше с подкрепата на Citroen, но това на практика не бе заводски отбор.

През лятото на 2005 г., когато ситуацията около Citroen и бъдещите им планове не бяха толкова ясни, Льоб тества Ford Focus RS WRC 04 в Кумбрия и е бил само на крачка от това да подпише с отбора според Уилсън.

"Страхотно беше да го видим в нашия автомобил", коментира босът на M-Sport. "Ние бяхме наясно какво искаме и щяхме да намерим пари за това. В крайна сметка обаче той избра да остане със Citroen. Мисля, че знаеше, че 2006 г. ще бъде преходна и реши, че ще избере дългосрочната перспектива и че ще дочака новия автомобил през 2007 г. Той е французин, с френски автомобил и кара за френски тим."

Льоб избра Kronos и отново спечели титлата, въпреки че тогава пропусна последните четири състезания за сезона заради нелепа контузия. Впоследствие французинът спечели още шест титли със заводския тим на Citroen.

Ако се бе присъединил към Ford, Уилсън смята, че Льоб щеше да бъде също толкова успешен. "Щеше да прави всичко това с нашия автомобил. Щеше да е абсолютно същото", категоричен е босът на M-Sport.

Коментари
comments powered by Disqus