Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб и Citroen: Епизод IV

03.12.2007 11:12 1
1
2571818794
Туит

Третото място на Себастиен Льоб и Даниел Елена във Великобритания им гарантира четвърта поредна титла в Световния рали шампионат. Вторият екипаж на Citroen Total Дани Сордо – Марк Марти завършиха последното състезание за сезона на пета позиция.

Бурният вятър и проливните дъждове съпътстваха екипажите и през третия финален ден на рали „Великобритания“. Двете отсечки, които се минават по два пъти, имаха обща дължина 114,26 километра, което означаваше, че тяхното преодоляване е нещо повече от формалност.

„Знаехме, че времето в Уелс, където се провежда финалния старт за сезона, ще бъде серизоно предизвикателство. Така и се случи“, коментира Ги Фреклен, който имаше сериозен повод за радост в последното си състезание като спортен директор на Citroen. „И днес Себастиен и Дани караха предпазливо и постигнаха целта си – спечелиха за четвърти пореден път Световния рали шампионат със Citroen.“

„Фантастично е! Третото място в това изключително тежко състезание ни гарантира четвърта поредна титла“, заяви щастливият Себ, след като слезе от подиума. „Предизвикателството, пред което се изправихме на старта, съвсем не бе толкова лесно, колкото изглеждаше. Борехме се дълго, за да се върнем отново в челото при пилотите, след като допуснахме страхотна грешка в Сардиния, и нито за момент не се предадохме. Комбинацията между потенциала на Citroen C4 WRC, който автомобилът показа на различен тип настилки, и отличната работа, която свърши целия екип на Citroen Sport, ни оставиха в битката за титлата, спечелена на финала.“

„От всичките четири шампионски титли, тази, без съмнение, е най-оспорваната. Успехът в жестокия двубой, който водехме с Маркус Грьонхолм по отсечките, разположени на пет континента, и придава особено значение“, допълва 33-годишният французин. „Убеден съм, че Маркус щеше да се радва, ако завърши кариерата си като световен шампион, за което от една страна съжалявам, макар и малко. От друга, радвам се че спечелих шампионата в последното състезание на Ги Фреклен като директор на Citroen Sport.“

Дани Сордо и Марк Марти завършиха надпреварата в горите на Уелс с пето място. Първата мисъл и на двамата бе да поздравят техните съотборници, както и всеки един от екипа на Citroen Total за отличната работа през сезона. „Радвам се много за Себ и Даниел. Щастлив съм, че имах възможността да си партнирам през целия сезон с новите дветовни шампиони. Едва ли има по-добри учители от моите съотборници“, сподели Дани на финала.

по материали на Citroen

Коментари

Фен На Ситроен
Citro се превръща в легенда, струва ми се ;)!

comments powered by Disqus