Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Мико е много бърз и не прави никакви грешки

21.10.2009 09:14
Туит

Световният шампион признава, че Мико Хирвонен е най-сериозният съперник, който някога е срещал и е категоричен, че в никакъв случай не кара по-лошо от преди, въпреки че изостава с една точка спрямо финландеца кръг преди края на шампионата.

За първи път от седем години насам Себ ще стартира последния кръг от WRC като догонващ. Петкратният световен шампион стартира по феноменален начин шампионата и спечели пет поредни победи, но след серия от грешки позволи на Мико Хирвонен да мине пред него. Въпреки проблемите в средата на сезона Льоб е категоричен, че кара не по-лошо от предишните години, а просто Мико Хирвонен е най-сериозният конкурент, срещу когото някога се е изправял.

„Не мисля, че пилотирането ми се е променило през последните години“, коментира Себ за Autosport. „Когато спечелих титлите си през 2004 и 2005 г. определено не карах толкова добре. Не съм по-бавен спрямо миналата година.“

Последната загуба на Себ в битката за шампионската титла датира от 2003 г., когато Петер Солберг спечели престижното отличие с точка аванс. От тогава досега единственият по-сериозен конкурент на французина е бил Маркус Грьонхолм, който обаче сложи край на кариерата си през 2007 г. Битките между бившия пилот на Ford и Себ бяха наистина впечатляващи, като на два пъти Грьонхолм бе близо до титлата, но петкратният световен шампион признава, че Мико Хирвонен е по-сериозен конкурент.

„Той не прави никакви грешки“, обяснява Льоб. „И е много, наистина много бърз. Втората половина на годината определено не беше лесна и съм доста разочарован, че въпреки огромните усилия, които положих, не съм аз човекът, който контролира шампионата. Все още завися от Мико. Определено това не е позицията, в която искам да съм, но ситуацията е такава. Да видим какво ще се случи в Уелс. Със сигурност битката ще е впечатляваща.“

Льоб завърши тестовете си преди рали „Великобритания“ тази неделя, като изрази задоволството си от поведението на C4 WRC. „Тестът беше добър, мина отлично. Беше сухо, като настилката беше мокра само на места. Опитах някои промени с окачването, както и с някои други параметри на автомобила, но в крайна сметка не съм променял нищо от оригиналните настройки, които направихме в Уелс. За мен това беше просто отлична възможност да карам C4 WRC на пълна газ няколко дни преди старта на надпреварата. Усещам много добре автомобила.“

Церемониалният старт на рали „Великобритания“ ще бъде даден на 22 октомври вечерта, но същинската битка започва ден по-късно с първите шест отсечки. Финалът по традиция е в ранния неделен следобед.

Коментари
comments powered by Disqus