Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Много неща могат да се случат до края на сезона

29.08.2007 11:08
Туит
Льоб: Много неща могат да се случат до края на сезона

Въпреки че бе подложен на непрестанни атаки от Франсоа Дювал, Себастиен Льоб спечели по категоричен начин за шести пореден път рали „Германия“. Предстоящият старт в Нова Зеландия се различава драстично от отминалото състезание в Европа, но световният шампион отново ще преследва успеха. Пред Себ обаче има един сериозен проблем. През 2006 година той пропусна надпреварата заради контузия.

Рали „Германия“ се разви по блестящ начин за теб?

Това е едно наистина специално състезание за мен. Чувствам се прекрасно там, а и винаги имаме много поддръжници, което допълнително ме мотивира. Заедно с Даниел постигнахме първата си победа в Германия през 2002 година, а тази спечелихме шестата поред. Мисля си, че това е достатъчно показателно за формата, в която се намираме в момента. По време на последната скоростна отсечка Маркус допусна грешка, което ни позволи да намалим сериозно аванса му в шампионата на пилотите. Той вече е само на осем точки пред нас. Рали „Германия“ бе поредното доказателство за силата на C4 WRC на асфалт.

Миналата година рали „Нова Зеландия“ включваше няколко нови етапа. Ти ги познаваш единствено от тренировките. Ще ти попречи ли това?

Принципно пропускът от миналия сезон би трябвало да окаже негативен ефект. Според мен „Нова Зеландия“ е един от най-сложните и разнообразни стартове в целия календар. Изоставаме в сравнение с основните ни съперници, който бяха тук през 2006-а. Въпреки това аз съм много доволен от записките, които направихме миналата година. Все пак това е много по-добре, отколкото ако трябваше да започнем от нулата. Имаме стабилна основа, което ще ни помогне да неутрализираме пасива.

Да спечелиш на всяка цена, това ли е целта ти?

Начинът, по който се разви рали „Германия“, демонстрира по достатъчно красноречив начин, че картина се сменя изключително бързо. Много неща могат да се случат до края на сезона. Шест състезания остават до финиша, включително и в Нова Зеландия, и още много точки за печелене. Искам да изпреваря Маркус, което означава, че идвам тук, за да спечеля. Но не можем да си позволим да напуснем Хамилтън без актив. Така че, да, моята цел е да спечеля, но не на всяка цена.

по материали на Citroen

Коментари
comments powered by Disqus