Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб може да се върне във WRC

25.06.2013 16:16 1
1
2571895587
Туит
Льоб може да се върне във WRC

Тим-шефът на Citroen Ив Матон призна, че може отново да потърси услугите на Себастиен Льоб заради незадоволителното представяне на двамата титулярни пилоти на френския тим.

VW се утвърди в челото и на двете класирания в Световния рали шампионат, след като Мико Хирвонен и Дани Сордо станаха титулярните пилоти на Citroen. Двамата все още нямат победа, докато Себ записа две първи и едно второ място от общо трите си участия през този сезон. По предварителен план деветкратният световен шампион има само още един планиран старт за Citroen - във Франция през октомври. Ив Матон обаче признава, че програмата на Льоб може да бъде разширена.

"Не съм говорил все още с него, но със сигурност по време на паузата в средата на сезона ще го питам дали иска и дали има нужната мотивация, за да стартира в още едно - две състезания", коментира Матон за официалния сайт на WRC. "Много зависи от това, което ще правим занапред. Дали ще имаме програма при туристическите автомобили или не. В рамките на следващите няколко седмици ще получим отговор и ще видим какво може да направи Себ."

Междувременно екипът на Citroen ще работи много здраво, за да се подготви за старта във Финландия, който е чак след пет седмици.

"Сардиния, Финландия и Германия са много важни ралита за нас, в които не трябва да изоставаме от VW. Първото от тях не мина добре, губим позиции. Определено не сме доволни след този уикенд. Резултатите не са налице. В много от ситуациите, когато можем да наваксаме точки, не го правим заради грешки на пилотите, заради наши грешки. Не се получава", недоволства Матон. "Финландия е много специално рали и миналата година Мико и Себ спореха здраво за първото място. Надявам се, че опитът, който имаме там, ще ни помогне тази година."

Себ неведнъж е отричал възможността да се върне в световния шампионат, но ако PSA откаже да финансира програмата на Citroen в WTCC, може да промени мнението си. Деветкратният световен шампион ще стартира този уикенд в най-популярното планинско изкачване - "Пайкс Пийк", със специално подготвения от Peugeot Sport 208 T16 Pikes Peak.

Коментари

Пешо
Още като взеха Хирвонен се отказаха от титли.Той е просто миндил и няма хъс за шампион.

comments powered by Disqus