Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб няма да кара на Монте Карло

23.09.2008 14:30
Туит

Себастиен Льоб няма да кара на рали „Монте Карло” през 2009 година, когато легендарното състезание ще бъде кръг от IRC сериите и няма да важи за световния шампионат.

Льоб е печелил пет пъти рали „Монте Карло” за последните шест години и се очакваше догодина също да стартира в Княжеството, въпреки че надпреварата няма да е кръг от световния шампионат. Французинът обаче се е отказал от първоначалните си намерения, тъй като в IRC сериите автомобилите от клас А8 не са разрешени, а Citroen няма представител в категорията на S2000.

„След като нямам възможност да използвам C4 WRC, ще трябва да карам C2 Super 1600. Обмислях и тази опция, но няма как да съм конкурентен на двулитровите супери с автомобил, чийто двигател е 1600 кубика и има само един задвижващ мост”, коментира Себ.

„Единствената причина, поради която бих участвал в „Монте Карло”, е победата. Ако пред мен завърши дори само един пилот от IRC, това ще е равнозначно на загуба, тъй като публиката не е много наясно с разликите между тези два типа автомобили. Сигурен съм обаче и друго. През януари, по средата на ваканцията, когато започнат тренировките за състезанието, ще съжалявам, че не съм в стартовия списък.”

Коментари
comments powered by Disqus