Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Няма да поемам излишен риск

28.07.2008 15:15
Туит
Льоб: Няма да поемам излишен риск

Себастиен Льоб няма да рискува петата поредна титла в световния шампионат с необмислени атаки на предстоящото рали „Финландия”, въпреки че победата в скандинавската държава е личната цел на французина.

От първия си пълен WRC сезон през 2002 година досега пилотът на Citroen е печелил 41 старта, като единствените държави, където не е побеждавал, са Йордания, Великобритания и Финландия. Дали списъкът ще намалее с още една страна, ще разберем в края на настоящата седмица, когато Световният рали шампионат се завръща в Юваскюла.

„Никога не сме печелили това състезание, поради което това е една от личните ми цели за сезон 2008”, обяснява Себ в официалното превю на Citroen за предстоящия старт. „Но колкото и да обичам победите и въпреки шанса, който имам да изляза отново начело в класирането при пилотите, нямам намерение да поемам повече рискове от необходимото. Личният рекорд не е основната ми цел.”

Осем кръга след началото на Световния рали шампионат Льоб изостава на три точки от лидера Мико Хирвонен (Ford). Миналата година ситуацията беше аналогична, но неговият основен противник – Маркус Грьонхолм, имаше преднина от цели девет. Въпреки ожесточената съпротива на финландеца, Себ спечели четвъртата си поредна титла, което планира да направи и този сезон.

„По това време миналата година изоставах на девет точки. Тази разликата е само три. Не можем обаче да си позволим повече грешки, а те съвсем не са изключени сред горските пътища във Финландия, където си постоянно на ръба, заради множеството слепи завои и дървета, разположени близко до отсечките. За първи път ще караме и с новите по-меки гуми за макадам на Pirelli. Нарязването им е забранено, а при положение, че по етапите има кал, ни очакват изненади.”

Съотборникът на Льоб Дани Сордо подновява битката за третото място в шампионата, след като този месец спечели O.K. Auto-Ralli, кръг от националния шампионат на Финландия.

„Това беше първата ми победа с WRC автомобил и на макадам въобще, което ме радва”, коментира испанецът. „Наистина конкуренцията не беше токова силна, на „Финладия” ще има много по-добри пилоти. Важното е, че при предишните си участия съм се чувствал добре по отсечките въпреки високата скорост и големите скокове. Наслаждавам им се, а и работата, която свършихме през юли, ще ни помогне в борбата с местните специалисти.”

„Доволен съм от настройките, които намерихме за специфичната настилка в региона. Мисля, че ще сме конкуренти с помощта на C4 WRC. Целта ни е да завършим максимално напред в класирането и да бележим точки за Citroen.”

На Льоб и Сордо ще помагат двамата частни пилоти на Citroen Урмо Аава и Конрад Раутенбах, които ще карат отново подготвените от PH Sport Citroen C4 WRC.

Коментари
comments powered by Disqus