Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: S2000 са безинтересни

21.11.2008 10:18
Туит

Петкратният рали шампион Себастиен Льоб е против замяната на WRC с настоящите представители в категорията Super 2000.

Още през март ФИА взе решение автомобилите версия Super 2000, оборудвани с допълнителен кит (турбокомпресор и задно крило), да заменят настоящите представители в клас А8. На последното заседание в Париж обаче Международната федерация постави за пореден път въпроса за редуциране на разходите в спорта и обсъждаше директния преход към S2000 (без допълнителен кит) или N4.

Льоб, който в началото на седмицата тества за Red Bull във Формула 1, не е наясно с идеите на ФИА, но е категоричен, че серийните машини не представляват интерес за него.

„Наистина не знам какво бъдеще ни очаква“, коментира 34-годишният французин пред Autosport. „Чух най-различни неща относно последните решения на ФИА. Мога да кажа единствено, че S2000 автомобилите или тези от група N не са интересни за каране.“

Планът S2000+ (S2000 с допълнителен кит) е приемлив компромис, вярва пилотът на Citroen. „Ако автомобилите са такива, то няма проблем. Би трябвало крайната мощност да е приблизително еднаква. Няма значение дали ще бъдат по-тежки или технически опростени. В действителност може да е по-забавно, не само за нас, но и за зрителите.“

Коментари
comments powered by Disqus