Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Стартът в Гърция може да се окаже лотария

27.05.2008 16:05
Туит
Льоб: Стартът в Гърция може да се окаже лотария

Световният шампион Себастиен Льоб ще преследва 41-ата си победа на предстоящото рали „Акрополис”.

След успеха в Сардиния пилотът на Citroen изостава само на три точки от временния лидер Мико Хирвонен (Ford). Въпреки че макадамът в Гърция не е по вкуса му, Себ ще се опита да неутрализира аванса на своя противник и отново да оглави класирането.

„Факт е, че обичам кръглите числа (40 победи), но ще се радвам ако прибавим още една победа, тъй като тя може да е от съществено значение за развитието на шампионата”, коментира Льоб преди старта на рали „Акрополис”. „В Сардиния стопихме част от аванса на нашия основен съперник, а рали „Акрополис” е отличен шанс да го неутрализираме напълно. Това не е най-любимото ми състезание. Тежките отсечки разбиват колата, а това не е по вкуса ми.”

Себ е участвал шест пъти на рали „Акрополис”, но е печелил само веднъж надпреварата – през 2005 г., като три пъти е финиширал на втора позиция (2004, 2006 и 2007). Миналата година водеше оспорван двубой с Маркус Грьонхолм за първото място, но заради две спуквания в най-дългата отсечка – „Агии Теодори", загуби цели 25 секунди. През 2006 г. бе на крачка от отпадането, след като в края на съботния ден също спука две гуми и прибра своя Citroen Xsara WRC в сервизната зона на две колела.

С оглед на миналогодишните проблеми Льоб споделя, че новите контролирани гуми на Pirelli ще окажат съществено значение върху развоя на надпреварата. „През тази година „мус системата” е забранена, което означава, че предстоящият старт може да се превърне в истинска лотария. И все пак твърдата опция на Pirelli Scorpion доказа в Сардиния, че може да понася големи удари. Да се надяваме, че ще бъде така и в Гърция.”

Коментари
comments powered by Disqus