Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Трябва да съм внимателен

26.02.2008 10:02
Туит
Льоб: Трябва да съм внимателен

Нулевият актив от рали „Швеция” е причина четирикратният световен първенец Себастиен Льоб да признае, че не може да си позволи повторна грешка на старта в Мексико (28 февруари - 2 март), която да увеличи дистанцията между него и временния водач в шампионата Мико Хирвонен.

Льоб оглави класирането след старта на сезона в Монте Карло, където спечели с лекота първата позиция и изпревари с над две минути втория Мико Хирвонен. На рали "Швеция" обаче французинът сгреши в четвъртия етап, неговият Citroen C4 WRC се превъртя два пъти по таван, а пораженията от катастрофата не му позволиха да завърши. Яри-Мати Латвала спечели надпреварата, но благодарение на второто си място Хирвонен оглави класирането при пилотите с аванс от 6 точки спрямо Льоб.

Преди старта на първото макадамово състезание за годината Себ признава, че заради инцидента в Швеция рали „Мексико” е от особено значение за него. „Когато си допуснал грешка, винаги преди старта на следващия кръг напрежението е по-голямо. Мисля, че така ще се чувствам и аз на рали „Мексико, което определено не е от най-лесните състезания. След миналогодишната победа знаем, че C4 WRC е конкурентоспособен по тежките макадамови отсечки в региона, но това не значи, че имам право да се отпускам. Трябва да съм изключително внимателен, тъй като не мога да си позволя разликата спрямо съперниците за титлата да стане по-голяма.”

Льоб допълва, че високата надморска височина и контролираните гуми изискват различен стил на пилотиране. „Твърдият терен обикновено осигурява добро сцепление, но не се знае какво ни очаква с новите гуми на Pirelli. Вероятно забраната за използване на „мус системата” ще е причина за много повече спуквания. Това е фактор, който не трябва да пренебрегвам, определяйки начина, по който ще атакувам. Друга особеност, която задължително трябва да предвидя, е голямата надморска височина и падът в мощността на двигателите.

Коментари
comments powered by Disqus