Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Трябва да спечеля едно състезание повече от Мико

01.07.2009 15:25
Туит

Световният шампион признава, че е много изненадан от повредата, която получи на рали „Полша“ миналия уикенд и му струва първото място във временното класиране при пилотите.

Льоб отпадна от първия ден на рали „Полша“, след като в четвъртата отсечка удари дънер, скрит под песъчливата почва около Миколайки. В резултат окачването и управлението на C4 WRC пострадаха и Себ пропусна следващите три етапа, за да се върне по системата „суперрали“ в събота. След обстойно проучване на инцидента и повредените части заводският пилот на Citroen все още няма обяснение за последиците от удара.

„Продължавам да недоволствам, тъй като в крайна сметка ударихме един обикновен дънер“, обяснява Себ. „Имал съм десетки подобни инциденти с C4 и никога не е имало такива последици, особено в Гърция и по време на тестовете. WRC-автомобилите посрещат с лекота подобни удари, това не е (Renault) Clio. Понякога се шегуваме, че лимитът на тези машини е в човека, който ги управлява, а не в техниката. Поемат огромни натоварвания, измъчваме ги жестоко и пак нищо не се чупи!“

„Това е причината да се съмнявам в качеството на една от заварките на носача. Може да има минимален проблем, но повредата да дойде точно от там. Да си призная обаче, все още не съм наясно с точната причина.“

Льоб отрича трите поредни състезания, в които имаше проблеми, да поставят под въпрос рекордната му шеста титла, въпреки че Мико Хирвонен вече оглавява класирането с аванс от една точка. „Просто е“, обяснява французинът. „Просто трябва да спечеля едно състезание повече от него.“

Коментари
comments powered by Disqus