Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Вече не контролирам ситуацията

09.09.2009 16:09
Туит
Льоб: Вече не контролирам ситуацията

Петкратният световен шампион се надява на помощ от Дани Сордо в оставащите два кръга до края на сезона, за да се пребори за шестата си титла.

Миналия уикенд Себастиен Льоб спечели рали „Австралия“, но заради несъответствието между монтираната на C4 WRC предна стабилизираща щанга и тази, записана в хомологационните документи, той, Дани Сордо и пилотът на Citroen Junior Себастиен Ожие бяха наказани с по-една минута. В резултат за официален победител бе обявен Мико Хирвонен, който се откъсна на пет точки спрямо Себ в шампионата на пилотите.

Дори и Льоб да спечели двете състезания до края на сезона, Мико трябва поне в едното да е на трета или по-долна позиция, за да може французинът да стане за шести пореден път шампион. Ето защо той ще разчита на подкрепата на своя съотборник за предстоящото рали „Каталуня“ (2 - 4 октомври), където двамата с Дани са неизменно в челото за последните три години.

„Остават две състезания и ситуацията изглежда далеч по-трудна от преди“, коментира Себ за L'Equipe. „Естествено, нищо не е загубено все още, но дори и да спечелим следващите две ралита, това няма да ни е от полза, ако Мико (Хирвонен) завърши на втора позиция в тях. Ето защо трябва да разчитаме на Дани (Сордо) да мине пред него или пък да се надяваме Мико да сгреши. С други думи, длъжен съм да спечеля в Каталуня и Уелс и едва тогава мога да се надявам Мико да не е винаги зад мен. На този етап контролът не е само в моите ръце.“

„Дадохме всичко от себе си за тази победа (в Австралия). Постигнахме я след една изключително оспорвана битка по отсечките. След четири месеца без победа този успех ни връщаше в играта, но ни се изплъзна, а това може да има сериозни последици“, завършва пилотът на Citroen.

Коментари
comments powered by Disqus