Мощността на 4,7 литровия битурбо двигател е повишена от 408 на 498 к.с.
Второто поколение на CLS-класата на Mercedes се подвизава на пазара вече пет години, което е много повече от предшественика. След намесата на M&D Exclusive Cardesign, новият Mercedes CLS 500 е една идея по-забележителен и с по-голяма ефективност.
Най-напред Mercedes получи нов бодикит PD550 Black Edition , който включва предна броня, променен капак на двигателя, чифт предни калници и странични прагове, задна броня, включително интегриран дифузор и спойлер на задния капак. Накрайниците са интегрирани в задния дифузор, които са заимствани от побратимото купе C 63 AMG Coupé Black Series, с черно покритие и свързани с модифицираната изпускателна система OEM. В предната броня са вградени фаровете на C218 - топ модела на CLS 63 AMG. Издълженото купе на седана е смъкнато по-ниско, благодарение на фабрично оптимизираното окачване Airmatic.
Напомня боен джет
CLS 500 първоначално грабва окото с цялостното си фолиране, което наподобява дизайна на военен изтребител от Американските военновъздушни сили. Основата на камуфлажното фолиране Stealth е матирана в бяло, която е комбинирана с елементи в матов въглен и матово черно към едноцветно Urban-Camo. Този камуфлажен ефект напълно се намалява от блестящите оранжеви акценти. Зад тъмните звездовидни джанти надничат спирачни апарати, боядисаните в Lamborghini- оранжев металик с черни лога на Brembo.
В гнездата на колелата на CLS се въртят M&D двуделни джанти на компанията Rennen Forged- 9x20 и 10.5x20 цола. Тип RL17 от две части, са полирани и с фино покритие Smoke джанти в стил звезда. Външните и вътрешни гнезда на калниците също са в черно, където отпред има гуми с размер 245/30R20 и 295/25R20 на задвижващата ос. Зад тъмните звезди на джантите надничат спирачни апарати в стил Lamborghini- оранжев металик с черни лога на Brembo .
V8 с 90 к.с. повече
Но M & D не е променил само визуално Mercedes CLS 500. Така мощността на 4,7 литровия двигател с битурбо компресор посредством оптимизиране на софтуера е повишена от 408 на 498 к.с. Въртящият момент също е увеличен от 600 на малко под 740 Нм, а ограничението Vmax - премахнато. Така по-голямата мощност излиза в околната среда през накрайници от Black серията.