Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Magna била фаворит за Opel според профсъюзите

27.05.2009 11:42
Туит
Magna била фаворит за Opel според профсъюзите

Канадците обещават да преместят производства, за да не съкращават работна ръка в Германия.

Канадският производител на части Magna International е фаворит за покупката на Opel, най-голямото европейско поделение на GM, намекна шефът на работническия синдикат в германската компания Клаус Франц. Според него канадците имали предимство заради идеята си да преместят производството на модела Astra от белгийския завод в Антверп в цеха в Бохум, като по този начин предпазят германското предприятие от съкращения на персонал.

Тази подробност е била оповестена от Magna във вторник, ден преди очакваното крайно решение на правителството в Берлин коя от офертите за Opel да предпочете. Другите кандидати са италианският автомобилостроител Fiat и базираният в Белгия холдинг RHJ International.

Въпросът за бъдещето на 25-те хиляди работници на Opel в Германия е ключов за сделката, особено с оглед задаващите се наесен парламентарни избори във Федералната република. От Берлин потвърдиха, че окончателното решение все пак ще е на собственика General Motors. На практика обаче тежката дума ще има германското правителство, което осигурява лъвския пай от заемите и финансовите гаранции, необходими за оцеляването на компанията.

Клаус Франц отново разкритикува офертата на Fiat. Според шефа на могъщия работнически синдикат сливането с италианците само би утежнило проблемите на Opel със свръхпроизводството.

Коментари
comments powered by Disqus