Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Magna Steyr ще произвежда автомобилите на Apple

22.04.2016 11:25
Туит
Magna Steyr ще произвежда автомобилите на Apple

Компанията е известна не само с производството на автомобили от други марки

Преди повече от година стана известно, че Apple започна разработване на секретния проект Titan за създаване на собствен електромобил, наречен iCar. Още тогава добре информирани източници заявиха , че кандидат за партньор е известният австрийски производител Magna Steyr. По-късно се появи информация за преговори с BMW. Сега вестник Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) пише, че iCar ще бъде произвеждан от Magna (представители на Apple отказват  коментар). Австрийската компания не за първи път се занимава с електрически мотори, батерии, електроника, леки сплави, полимери и композитни материали с необичайни структури.

Никой не знае точно каква кола ще прави Apple. Но за сметка на това има редица предположения: например, тази скица на дизайнера Франко Граси, която пускаме.

През тази година в Magna в Грац ще бъде спряно производството на остарелите модели Countryman и Paceman и ще бъде освободен допълнителен капацитет. Запълването на вакуума може да направи именно iCar. Част от предприятието ще бъде ангажирано от BMW, а по-късно и от Jaguar. Но iCar не е масов автомобил, а капацитетът на няколкостотин хиляди коли годишно не е прекалено голям за един нишов модел.

Вече има повече информация за разработването на проекта Titan. През февруари неофициални източници заявиха, че са се появили проблеми, компанията е преустановила наемане на нови специалисти, но очевидно това е било временно, а не е стигнало да пълно спиране. Според шефа на Tesla Елън Мъск няколкостотин инженери работят по проекта в Съединените щати.

Компанията Magna е известна не само с производството на автомобили от други марки, но също така и създава собствени задвижващи системи – от двигатели, работещи на метан до изцяло електрически и хибридни автомобили..

Елън Мъск знае за какво говори. По-рано агенция Reuters съобщи, че от компанията Tesla Motors в Apple премина опитният специалист Джейми Карлсон, а според информация на Electrek, в Apple отиде и вицепрезидентът на Tesla - Крис Порит. Освен това към проекта на Apple се присъединиха Мегън Макклейн от Volkswagen, Виней Палкод от Университета Карнеги-Мелон и Пол Фургейл от Техническия университет в Цюрих.

Коментари
comments powered by Disqus