Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Magneti Marelli предлага KERS за 1 млн. долара

06.08.2010 15:35
Туит

Компанията вече преговаря с няколко отбора в световния шампионат.

Италианският производител на автомобилна електроника Magneti Marelli предлага да снабдява отборите във Формула 1 с евтина система KERS срещу 1 милион щатски долара на сезон, съобщи Autosprint.

Компанията, която е дъщерно дружество на Fiat, разработи системата за регенериране на кинетичната енергия на Ferrari през миналия сезон.

Отборът на Sauber, състезаващ се с двигатели на Скудерията, вече преговаря с италианците за използването на техния продукт. Според изданието лидерът в шампионата Red Bull обмисля същото решение. Отборът разчита на мотори Renault, а през миналия сезон за оборудването на болидите на заводския си тим с KERS французите използваха услугите на Magneti Marelli.

Сред останалите кандидати за евтината система са състезаващият се с двигатели Ferrari Toro Rosso, както и разполагащите със скромни бюджети нови отбори Lotus, Virgin и HRT.

Коментари
comments powered by Disqus