Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mahindra преговоря за закупуване на итилианската Pininfarina

26.03.2015 11:00
Туит
Mahindra преговоря за закупуване на итилианската Pininfarina

Говорител на компанията от Торино отказа да коментира разговорите за поглъщане

Най-големият производител на кросоувъри в Индия - Mahindra & Mahindra, преговоря за закупуване на италианската дизайнерска и инженерингова компания Pininfarina, споделиха пред агенция Bloomberg добре запознати източници.

Mahindra е близо до закупуването на дружеството, проектирало Ferrari Testarossa, след седмици на преговори, казаха източниците, които пожелаха анонимност, защото дискусиите били поверителни.

Преговорите продължават, не е изключено и да бъдат прекратени, без да е постигнато споразумение, твърдят  източниците.

Акциите на Pininfarina нараснаха с 10 % вчера до най-високото ниво от април 2014 г., като цената на дружеството достигна 136  милиона евро (149 млн. долара милиона).

Pininfarina е основана през 1930 г. и проектира автомобили класики като Ferrari 250 GT и Alfa Romeo Giulietta Spider от 1950.

Компанията, базирана в Торино, обяви,  че е натрупала загуби  през последните 11 години, тъй като се бореше да се справи с дълговете си и в търсене на нови поръчки за проектиране на автомобили от други фирми. Това ще бъде поредната италианска фирма, попаднали в чужди ръце, тъй като страната се бори да излезе от омагьосания цикъл на рецесията.

Pininfarina сътрудничи с компанията от Мумбай – Mahindra, за разрабатване на кросоувъри и работи с индийската компания за създаване на електрическия концепт на спортния автомобил Halo, представен на автомобилното изложение в Делхи през миналата година.

Говорител на Pininfarina каза, че  Mahindra е клиент и двете компании имат много добри отношения. Той отказа да коментира преговорите за поглъщане. Представител на Mahindra от своя страна заяви, че компанията не коментира спекулации.

Pininfarina може да помогне на индийския производител да получи нова визия на едноименната си марка и на неговото южнокорейско подразделение Ssangyong.

Pininfarina проектира автомобили като Rolls-Royce Camargue, Cadillac Allante и Maserati Quattroporte. Тя спря производството си в големи мащаби за своите клиенти - автомобилните производители, и затвори заводите си преди три години. Компанията има и клонове извън проектирането и производството на автомобили, включително проектиране на големи жилищни сгради, автоматизирани производствени линии и др..

През миналата година Mahindra купи подразделението Мотоциклети на Peugeot, а през 2011 г. приключи закупуването на Ssangyong Motor.

Коментари
comments powered by Disqus