Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Макс Мозли няма намерение да се пенсионира

01.11.2007 15:11
Туит
Макс Мозли няма намерение да се пенсионира

Президентът на ФИА обеща строга инспекция на новия болид на McLaren.

Президентът на ФИА Макс Мозли няма намерение да се пенсионира в близко бъдеще, разкри самият той, като смята догодина да обяви решението си дали да се кандидатира на следващите избори за президент на международната федерация през 2009 г.

Мозли оглави ФИА през 1993 година, а през 2005 бе преизбран за четвърти път на поста президент. 67-годишният адвокат обясни, че не се притеснява от факта, че прекалено дълго е на върха на световния автомобилен спорт, но обеща да "помисли сериозно догодина" по въпроса дали да се бори за пети мандат начело на ФИА.

"Не бих искал в момента да се спекулира по този въпрос ", обясни Мозли. "През 2004 година бях решил да се оттегля, но се намериха хора, които ме убедиха, че още съм нужен на ФИА и затова останах."

Мозли потвърди, че ФИА ще се отнесе максимално сериозно към инспекцията, през която трябва да премине новият болид на McLaren, за да е сигурно, че при разработването на колата за сезон 2008 г. Сребърните стрели не са използвали идеи и решения, които да принадлежат на Ferrari.

"Информацията от Ferrari е била на разположение на главния дизайнер на McLaren точно когато е работил по колата на тима за 2008 година", разясни Мозли. "Естествено, няма да търсим отделни елементи или компоненти, на това ниво на автомобилния спорт е достатъчно главният дизайнер да получи нова идея, за да я развие. Затова ще търсим идеи, въплътени в колата."

Мозли потвърди, че ФИА ще наеме независими експерти за инспекцията, както и прогнозира, че дори да има нещо нередно, най-вероятно McLaren няма да бъде заплашен с изключване от шампионата, а най-вероятно с отнемане на точки преди началото на сезона, така тимът може да започне "на минус".

Коментари
comments powered by Disqus