Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Манфред Щол: "Надпреварата ще бъде страхотно бърза"

18.01.2007 12:01
Туит

Последната неделя преди старта на Рали Монте Карло OMV Kronos Citroen WRT даде възможност на своя екип Манфред Щол - Илка Минор да изпробва новия автомобил в рамките на близо 100-километровите тестове. Това се оказа наистина сложна задача. Развитието, което Citroen Xsara WRC претърпя през изминалия сезон, е наистина сериозно и до голяма степен е оказало влияние върху поведението на автомобила. В този смисъл първите три старта през настоящата година ще бъдат истинско изпитание за пилота на OMV.

Манфред Щол гледа реално на нещата след първите сто километра зад волана на новата машина. “Ние тествахме сами и от тази гледна точка нямаме право на сравнения”, коментира един от най-стабилните пилоти през сезон 2006. “Всички в отбора се справят отлично, а Citroen Xsara WRC определено е един много бърз автомобил, но ние все още нямаме достатъчно опит, за да преценим коректно качествата на машината в реални условия.”

“Citroen Xsara WRC реагира и на най-малките движения. Това налага на пилота и неговият навигатор пълна концентрация и съответно изисква огромно количество енергия. Мисля, че имаме нужда поне от 1000 километра, за да сме наясно докъде се простира потенциалът на автомобила. Тъй като сме частен отбор, ние нямаме възможност за подобна проверка, което означава, че тя ще се прави успоредно със стартовете от Световния рали шампионат. Тоест ще трябва да минат три състезания, за да сме наясно с възможностите на екипа. Във всеки случай мога да кажа, че вече се отърсих от спокойния финал на 2006 година и съм пределно мотивиран за активна работа в началото на 2007. Очаква ни едно ново предизвикателство, което с удоволствие ще приема”, обнадежден е световният шампион в Група N за 2000 година.

След първия поглед върху новия маршрут на Рали Монте Карло Щол не крие своите опасения: “Независимо от факта, че на места трасето е изключително тясно, надпреварата ще бъде страхотно бърза, ако няма промяна в атмосферните условия. “На този етап не се вижда и петънце сняг, а температурите са толкова високи, че не се очакват заледени участъци. Това определено ще доведе до нарастване на скоростта и съответно до стесняване на разликите между отделните екипи.”

Първият автомобил на Рали Монте Карло ще стартира днес в 20:16 часа. българско време във Валанс. След двете нощни скоростни отсечки в четвъртък, които имат обща дължина от 46,40 км, следват по 12 участъка в петък и събота и уникалния финал в неделя със суперпециалния етап на пистата домакин на Гран при на Монако.

по материали на: OMV Kronos Citroen WRT

 

Коментари
comments powered by Disqus