Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Manhart Racing BMW M3: В името на силата

19.02.2010 09:19
Туит

Германските тунери от Manhart Racing показаха своята интерпретация на тема BMW M3 купе. Инженерите са подсилили двигателя на Е92 до 646 к.с. (482 кВт) и са намалили времето за ускорение до 100 км/ч на 3,7 сек.

Максималната скорост на автомобила вече достига по официални данни 350 км/ч. Надграждането е тристепенно. Първата стъпка е добавяне на малък компресор с налягане от 0,35 бара. Тази промяна води до увеличаване на мощността на 508 к.с. (379 кВт) от заводските 414 к.с. (309 кВт).

Втората стъпка е вграждането на компресор с налягане 0,5 бара, който увеличава мощността на 577 к.с. (430 кВт). Най-големият компресор ASA дава налягане от 0,67 бара, но на този етап вече са необходими и някои допълнителни модификации, които да поемат по-високите натоварвания в силовия тракт. В случая става дума за новата изпускателна система с титаниев катализатор и 70 мм диаметър на ауспуховата тръба.

Manhart Racing са заменили още стандартните колела на BMW M3 купе с 20-цолови BBS, които контактуват с пътя посредством гуми Continental (245/30ZR20 отпред и 295/25ZR20 отзад). Добавили са 365-милиметрови дискове отпред, комбинирани със спирачните апарати от BMW M5 E60 и окачване на Bilstein. Кожа, алкантара и карбонови елементи пък са акцентите в интериора на автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus