Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mansory 4XX Siracusa: Изцяло ревизирано Ferrari 488

07.03.2016 14:30
Туит

3,9-литровият двигател е получил оптимизирано управление и изпускателна система

Нов дизайн, обновен двигател, нови джанти и нов интериор, Mansory разхубави Ferrari 488 и то се трансформира в 4XX Siracusa за Женева

Тунерът от Оберфалц се зае с лечението на мощността на Ferrari 488 GTB, след което италианският суперавтомобил вече е с 11 км/ч по-голяма максимална скорост, а именно 341 км/ч. Модифицираният бегач сега носи името 4XX Siracusa. Неговият 3,9 литров двигател е получил оптимизирано управление и съобразена система за отработените газове. Благодарение на въртящия момент от 870 Нм при 3000 об/мин осемцилиндровият сега ускорява от нула до 100 км/ч  само за 2,9 секунди (серийният за 3,0 секунди). Новите компоненти на окачването са специално проектирани за по-голямата ефективност на двигателя, като например четири специално навити понижаващи пружини, които снижават центъра на тежестта на автомобила с 20 мм.

По-голямо сцепление чрез новата предница

Въздушните отвори на предната престилка осигуряват студен въздух за радиатора. Престилката заедно с новия преден сплитер подобряват притискането и осигуряват по-добро сцепление в граничната зона. По-ярките дневни светлини също гарантират по-добра безопасност. Страничните прагове, карбоновите корпуси на външните огледала и предните калници веднага грабват очите. Mansory е инсталирал в задната част на италианеца нова задна броня с дифузор и забележителен двоен заден спойлер.

Спортен волан - микс от кожа и карбон

Кованите алуминиеви джанти оказват влияние както на визията, така и на по-високата производителност. Предните 9x20 цолови джанти, „обути” в гуми с размер 255/30 заедно със задните 12x21цолови в гуми 325/25 пренасят мощността на двигателя върху асфалта. Mansory е конфигурирал контролния блок върху новата централна конзола в интериора. Освен това има и нов спортен волан  - микс от кожа и карбон. Вътре всички компоненти са тапицирани в кожа и индивидуализирани с цветни украсителни шевове, логото 4XX върху седалките и постелките на пода.

Коментари
comments powered by Disqus