Немският тунер Mansory никога не се е притеснявал да „бърка под капака” на автомобили като Bentley Continetal GT, Aston Martin Vanquish, дори и Rolls Royce Phantom. Ето защо последният проект на компанията, базиран на Porsche Cayenne Turbo S, изглежда кат детска игра.
Mansory Chopster е окичен като коледна елха, но лампичките в случая са заменени със светодиоди в предната броня под основните светлини и в страничните прагове. Колоните на заводския Cayenne са скъсени, за да може височината на автомобила да бъде намалена с 60 мм. Най-впечатляващият факт за лимитираната серия обаче е, че целият оптичен пакет е изработен от карбон.
В интериора на Mansory Chopster се открояват спортните седалки (огромният SUV е превърнат в четириместен), панорамният покрив и всевъзможните карбонови апликации. Централната конзола е заменена, като в предната й част е монтиран монитор за пътниците на първия ред седалки, а в задната й – отделен за втория ред.
Но интересното тепърва предстои и то се случва под капака на заводския Porsche Cayenne Turbo S. Стандартно 4,8-литровият двигател генерира 550 к. с., но новият турбокомпресор с по-голям дебит, преработената електроника и оптимиираната смукателна система позволяват на впечатляващия V8 да постигне още по-впечатляващите 710 к. с. максимала мощност и 900 Нм въртящ момент. Благодарение на тях стрелката на скоростомера спира да се движи възходящо едва при 302 км/ч.
За да гарантира контрола над преработения 4,8-литров мотор, Mansory предоставя на своите клиенти пренастроено спортно окачване, което намалява просвета с до 45 мм. 23-цоловите колела са „обути” с гуми Dunlop Sport Maxx, зад които се подават масивните 420-милиметрови спирачни дискове на предната ос и 375-милиметрови на задната. Спирачните апарати са съответно осем и четирибутални.
Smurtnami6kite
Хм, за тунинг на Кайен изглежда изненадващо добре. Само едно ми е чудно.... стандартния Турбо С при пълна газ го бяха измерили с разход 67.5/100. Туй чудо дали ще може да мине повече от 2 кръстовища преди да му свърши горивото?