Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mansory Cormeum: Лошо куче

28.02.2011 17:27 1
1
2571887201
Туит

Шикозните проекти на Mansory често ни изумяват със своята абсурдност. При базирания на Mercedes SLS AMG Mansory Cormeum обаче ситуацията е абсолютно различна.

Първата и най-съществена промяна засяга мащабната диета, която е сполетяла серийния модел. Нови са отварящите се нагоре врати, покривът и предния капак, като повсеместното използване на карбон позволява теглото на SLS AMG да бъде намалено с цели 90 кг. Предната броня също е претърпяла мащабна трансформация с цел оптимизиране на охлаждането на силовия тракт. Раздутите калници пък увеличават с 66 мм широчината на Cormeum при предната ос и с 84 мм при задната, а задното крило в стил GT и новият дифузор завършват аеродинамичния пакет.

Любопитно е и това, което се случва зад предната ос, където е поместен 6,2-литровият V8. В стандартната си версия той генерира 571 к.с., но новият въздушен филтър и високоефективната изпускателна система от неръждаема стомана му позволяват, естествено, след съответните модификации и в софтуера, да отприщи 600 к.с. при 4850 об./мин. Тези допълнителни 29 к.с. не са особено впечатляващи. В Mansory обаче вече работят по новия силов пакет, който поне на хартия би трябвало да даде на 6,2-литровия мотор 800 к.с.

Новите пружини и амортисьори намаляват просвета на Cormeum с 20 мм. Те от своя страна контактуват с пътя посредством специалните колела с централно фиксиране, които за предната ос са с размери 9 x 20 цола, а за задната - 11 x 21. Гумите са на Michelin, съответно 265/30R20 и 295/25R20.

При изработката на салона екипът на Mansory е използвал „само най-изисканите материали“ - кожа за тапицерията и карбон и алуминий за останалите апликации.

На този етап няма информация за цената, но цифрите определено ще бъдат стряскащи, най-малкото поради факта, че Mansory не предвижда производството на повече от 15 бройки.

Коментари

Анонимен
tej MANSORY njmat ravni

comments powered by Disqus