Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Marotti: Наземен изтребител

15.07.2009 10:23
Туит

Единствената допирна точка между самолета и земята са трите колесника. Същото се отнася и за полския спортен автомобил Marotti.

На пръв поглед Marotti прави впечатление на поредната дизайнерска концепция, която няма нищо общо с реалността. То обаче е твърде измамно, тъй като срещу 24 999 евро той може да бъде ваш.

Наземният изтребител разполага със 750-кубиков двигател на Honda с V4 архитектура, чиято мощност е 100 к. с. при 11 000 об./мин. Това вероятно ви изглежда малко, но с оглед на факта, че Marotti тежи само 440 кг., е повече от достатъчно. Шестепенна секвенциална кутия задвижва посредством верига задното колело, чиято гума е с размер 275/45R17. Предните са 255/45R17. Дължината на нестандартния модел е 3200 мм, а широчината му – 1800 мм. Окачването е регулируемо.

Специално внимание е обърнато на аеродинамичния пакет. Масивното предно крило осигурява отлично сцепление за двете колела отпред, а дефлекторите, разположени в задната част, би трябвало да компенсират тенденцията към презавиване на Marotti.

Повече за Marotti може да намерите на официалния сайт.

 

Коментари
comments powered by Disqus