Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мартин тества за BP Ford

19.05.2009 09:47
Туит
Мартин тества за BP Ford

Марко Мартин е помагал на BP Ford по време на тестовете преди рали "Сардиния", шести кръг от световния шампионат.

Естонецът има пет победи с екипа на M-Sport за периода 2002 и 2004 година, когато бе заводски пилот на марката. Сезон 2005 маркира последното му участие в световния шампионат. На рали „Великобритания“ Мартин, който по това време караше за Peugeot, катастрофира тежко, като при инцидента загина неговият навигатор Майкъл Парк.

Миналата година Марко Мартин бе официален тестови пилот на Subaru, но японският производител прекрати изненадващо програмата си заради влошаващата се икономическа ситуация в автомобилния сектор. Въпреки това естонецът отново намери начин да се върне в световния шампионат. На тестовете преди рали „Сардиния“ миналата седмица Мартин е карал за бившия си тим Ford и е съдействал на двамата заводски пилоти Мико Хирвонен и Яри-Мати Латвала да намерят точните настройки на Ford Focus RS WRC 08.

„Поканихме Марко да работи заедно с Мико и Яри-Мати на тестовете, за да сме сигурни, че отборът използва напълно потенциала на Focus RS WRC“, обяснява тим-шефът Малкълм Уилсън. „Възползвахме се от опита, който Марко има с автомобилите на Ford. Неговите познания могат да бъдат само от полза за Мико и Яри-Мати в предстоящото състезание.“

Водещият пилот на Ford Мико Хирвонен, който изостава на 20 точки от лидера в шампионата Себастиен Льоб, обяснява, че ключовият фактор за рали „Сардиния“ ще бъде чистенето на отсечките.

„Ако е сухо, редът на стартиране ще бъде от значение“, обяснява Мико. „По трасетата ще има много пясък и чакъл и първите автомобили ще трябва да чистят отсечките. В петък ще стартирам трети, което е отлична позиция. Не ми се иска да съм първи и в събота. На това състезание атаката от по-задни позиции ще бъде печелившата стратегия.“

Рали "Сардиния" стартира на 22 май.

Коментари
comments powered by Disqus