Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Marussia: Искам на Маруся

12.06.2009 10:34 4
4
2571849417
Туит

Дали Русия ще може да се отърве някога от имиджа на ВАЗ и АЗЛК и ще направи истински спортен автомобил. Ако се съди от амбициите на дизайнера Игор Краснов, който все още е студент, и неговия 3D проект Marussia, това не звучи толкова налудничаво.

Marussia притежава характеристики на най-агресивните серийни представители в света на спортните автомобили. Предната част носи гена на Lamborghini Reventon и се отличава с огромните въздуховоди и липсата на всякакви плавни преходи. Същото се отнася и за двете „крилати“ врати, които осигуряват достъпа към кокпита.

Двата отвора в задницата на руския спортист, решени в стила на реактивни двигатели, демонстрират леки забежки към Pagani Zonda. В тях за интегрирани и задните светлини. Профилът ни препраща към други два емблематични модела - Ferrari F430 и Saleen S7.

На този етап Marussia е единствено 3D проект, но определено има потенциал да придобие плът и кръв. Дали някои от производителите на спортни автомобили ще се заинтересува от творението на Игор Краснов, предстои да видим.

Коментари

Аз
струва ми се, че на места е вкарал прекалено много ръбове, но като цяло ми харесва доста.. само да измисли някоя зарибяваща емблема ;) а в черно е убиец!!!

Кирил
Интересното, доколкото чета, Вини, е, че това е 3D проект и колата далеч не е направена от леки сплави, просто защото още не е направена :-)

BAT_J
Вини ти си много отворен бе...разбираш ги леките сплави

Вини
Интересното е, че разработчикът на това возило е Николай Фоменко, водещ на Top Gear - Russia. При първото представяне на проекта, той спомена, че колата е направена от леки сплави, наподобяващи карбон и алуминии и общото тегло не би трябвало да надвишава 900 кг. Като знам представата за леки сплави на братушките, сигурно е правена от галванизирана ламарина :D и едва ли ще мине краш тестовете въобще...

comments powered by Disqus