Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Маса: Грешката е на целия отбор

04.04.2009 17:11
Туит

Бразилецът призна, че е отпаднал още след първия тур на квалификациите за Голямата награда на Малайзия заради стратегическа грешка.

Екипът на Ferrari е вярвал, че най-бързата обиколка на Маса в началото на квалификациите е достатъчна, за да може той да продължи във втория кръг. От питуола обаче Стефано Доменикали и неговият екип трябваше безпомощно да наблюдават как с финалните си отпити значително по-бавни пилоти от бразилеца минават пред него и го оставят на незавидната шестнайсета позиция.

„Излязох веднага с по-меките гуми. Не направих перфектна обиколка, но беше повече от прилична, макар и да не беше съвсем чиста”, обяснява Маса. „При първия си опит отворих прекалено четиринайсетия завой, но при втория свалих две десети. Отборът мислеше, че това е достатъчно за място в първите петнайсет, да си призная, и аз бях на това мнение, тъй като, прибирайки се към бокса, заемах четвърта позиция.”

„За кратко бях в първата седмица, но впоследствие започнах да се смъквам все по-назад и по-назад в класирането. Невъзможно беше да изляза отново на пистата, тъй като нямах достатъчно време за нова бърза обиколка. Междувременно условията на пистата явно се бяха подобрили, температурата спадна това се отрази върху времената. Просто бяхме убедени, че резултатът е достатъчно добър за топ 15. Оказа се, че не е и бяхме аут.”

„Може би още сме с нагласата от минали години, когато разполагахме с един наистина отличен автомобил и беше детска игра да прескочим първия тур, дори и с по-твърдите гуми. Това явно вече не е толкова лесно. Сега трябва да използваме на максимум гумите в квалификациите, защото това е единственият начин да участваме във всяка сесия.”

„Виня себе си, виня инженерите, виня всеки, който работи в пита и следи времената. Това беше грешка на целия отбор, включително и моя”, признава Маса. „Но пък беше нужна, за да ни отрезви и да ни напомни, че трябва да използваме абсолютно всички средства, защото квалификациите далеч не са толкова лесни за нас както през минали години.”

Коментари
comments powered by Disqus