Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Маса: Изпреварванията в Малайзия могат да станат прекалено лесни

06.04.2011 12:08 1
1
2571888010
Туит
Маса: Изпреварванията в Малайзия могат да станат прекалено лесни

Според Фелипе Маса въвеждането на две зони за използването на DRS по време на малайзийската Гран при ще бъде грешка.

По предварителен план зоната за изпреварване с помощта на активното задно крило ще е една и ще се намира на стартфиналната права на „Сепанг“. Не е изключено обаче въвеждането на втори такъв участък на обратната права, която е по-дълга и предоставя по-добра възможност за атака. Това според пилота на Ferrari ще бъде погрешно, тъй като ще направи изпреварванията прекалено лесни.

„С подвижното задно крило тук ще бъде интересно, защото засега планът предвижда да използваме DRS по време на състезанието на правата пред питовете, но на „Сепанг“ обратната права е в действителност по-дълга“, обяснява Маса за официалния сайт на Ferrari. „Вярно е, че там шансовете за изпреварване са по-големи. Ето защо чакаме крайното решение на ФИА, за да разберем къде точно ще бъде установена зоната – на стартфиналата права, на обратната или и на двете.“

„Правилното решение ще направи състезанието по-интересно както за пилотите, така и за състезателите. Лично аз обаче не съм убеден, че да се позволи използването на DRS на двете прави е най-доброто решение, защото мисля, че изпреварванията ще станат много лесни. Трябва да се намери точния баланс между генерирането на повече шансове за атака и прекомерното улесняване на изпреварванията.“

„На „Сепнаг“ двете прави са една след друга, така че ако си по-бърз от този пред теб, е много вероятно въобще да не опиташ атака на първата, а да се доближиш максимално до съперника, след което просто да минеш пред него на втората.“

Маса, естествено, допълва, че екипът на Ferrari ще бъде по-силен на „Сепанг“ отколкото преди две седмици на „Албърт парк“. „Никой от нас във Ferrari не беше доволен от цялостното представяне, както и от крайния резултат в Гран при на Австралия. Свършихме много работа, за да разберем защо състезанието тогава не се разви според очакванията ни и планираме този уикенд да вървим напред.“

Коментари

Анонимен
Ne mislq,che Ferrari shte imat progres....

comments powered by Disqus