Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Маса: Не разбирам защо ме наказаха!

31.10.2011 14:24 1
1
2571891198
Туит
Маса: Не разбирам защо ме наказаха!

Пилотът на Ferrari призна, че е изненадан от наказанието, което стюардите на индийската Гран при му наложиха след контакта с Люис Хамилтън (McLaren).

Бразилецът мина пред своя „любимец” още на старта, но в 24-ата обиколка Хамилтън се опита да си върне позицията с атака в завой номер 4. Явно ядосан от всички греши на Люис през втората половина на сезона, Маса реши, че този път няма да го пусне пред себе си и неизбежният контакт между двамата дойде, общо шести за годината между двамата. В резултат пилотът на Ferrari бе наказан с принудително минаване през боксовете, а Хамилтън трябваше да спре за ново предно крило, което го остави на девета позиция.

В крайна сметка световният шампион за 2008 г. стигна седми до финала, докато Маса така и не видя карирания флаг. Причината за това бе агресивната атака на девети завой, когато бразилецът се качи върху бордюра и разби предното си ляво окачване.

„Според мен аз бях пред него, започнах да спирам по-късно от него, също така сцеплението в моята зона беше по-добро, ето защо започнах да завивам. Не го видях вляво, тъй като той беше зад мене“, коментира Маса инцидента между двамата претендети за титлата от 2008 г. „Той удари задното ми колело. Ако трябва да съм честен, не разбрах за какво ме наказват. Наистина не мога да разбера.“

На въпроса дали се чувства въвлечен в някаква специална вражда, Маса отговаря: „Може би само в неговата глава, защото всички инциденти са след контакт с моя автомобил. Не съм направил нищо погрешно. Дали е Люис или някой друг, пак бих направил същото.“

Маса не е действал с умисъл, допълва още пилотът на Ferrari. „Знаех, че е от моята страна. Когато започнах да спирам обаче, това е важният момент, а не когато си на правата, той не беше. Така че завих, защото натиснах спирачките по-късно от него. Не мога да разбера защо трябва да връщам газта и да го пропускам. Аз спрях по-късно, той беше от „мръсната“ страна.“

„Когато завих, той ме удари отзад, не ме удари от вътрешната страна или контактът да е гуми в гуми. Ако бяхме един до друг, нямаше да му затворя вратата.“

Малко след контакта Маса пое към бокса за нови гуми. Междувременно механиците на Ferrari смениха и предното му крило, тъй като спецификацията за 2012 г. постоянно контактуваше с асфалта. Този проблем ще бъде проучен обстойно в рамките на следващите две седмици, обясни тим-шефът Стефано Доменикали.

„Беше ясно, че това крило се държи по странен начин при определени условия“, заяви Доменикали след финала на индийската Гран при. Не всеки път, но бе очевидно, че нещо не е наред. Важното бе да съберем достатъчна информация, за да можем да разберем какъв е проблемът. Всъщност, не бих казал проблем, но нетипично поведение на това крило.“

Коментари

trex
Баси тъпата е тая кухненска Маса.

comments powered by Disqus