Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Маса: Трябва да изясним регламента

26.03.2009 09:15
Туит

Бразилецът е на мнение, че отборите са длъжни да оспорят легалността на дифузорите при Williams, Toyota и Brawn GP, тъй като неяснотите в правилника около тази зона трябва да бъдат изчистени максимално бързо.

„Моето мнение е, че този въпрос трябва максимално бързо да се изясни”, коментира Маса на традиционната пресконференция, която Shell организира за Ferrari. „Засега не знаем дали този дизайн (на дифузорите) е легален или не, така че крайното решение трябва да бъде на ФИА. Каквото и да е то, важното е нещата да са ясни.”

Протестите около новата схема за определяне на шампиона във Формула 1 бързо затихнаха, след като ФИА се съгласи да върне старата точкова система, но споровете около Williams, Toyota и Brawn GP продължават да се вихрят с пълна сила броени часове преди началото на състезателния уикенд.

„Не променя това, което правя на пистата, но тези истории определено не са най-добрият начин да започнем сезона”, допълва съотборникът на Маса Кими Райконен. „Ако правилникът ще бъде променян, то това трябва да се случи през зимата, а не няколко седмици преди началото на сезона. Що се отнася до дифузорите, нормално е да има противоречия. Може да се случи по време на сезона с други компоненти, това просто е част от състезанието. Да видим как ще се развие цялата ситуация.”

Шефът на аеродинамичния отдел във Ferrari Никола Томбазис бе категоричен, че Williams, Toyota и Brawn GP се възползват неправомерно от нестандартния дизайн на дифузорите си. „Силно се съмняваме в легалността на някои от решенията при три отбора”, коментира Томбазис за Autosport. “Надявам се тези съмнения да бъдат изчистени преди първото състезание. Дори и при този технически регламент дифузорът остава един от компонентите с най-голям ефект върху цялостното представяне. Причината е, че способства за това налягането върху целия под на автомобила да е ниско.”

Ferrari, Renault и Red Bull Racing са подали контестации днес относно дифузорите на Williams, Toyota и Brawn GP. От BMW Sauber също са оспорвали легалността на трите тима, но протестът им не е бил приет, тъй като екипът на Марио Тайсен не е подготвил навреме документацията.

 

Коментари
comments powered by Disqus