Новият шеф Харалд Уестър трябва да възстанови позицията на марката на пазара
Компанията Maserati ще промени пазарната си стратегия поради сериозен спад в продажбите. Това заяви шефът на концерна Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Майкъл Менли.
„Сега можем да кажем, че сливането на Maserati и Alfa Romeo е било грешка. Първо, намалихме вниманието към марката Maserati. Второ, публиката започна да я възприема като марка от масовия сегмент, каза Майкъл Менли. "Но Maserati е премиум бранд и се изисква подходящо отношение към аудиторията. Ще ни трябва поне половин година, за да разрешим установените проблеми. "
Очаква се до края на 2019 г. новият шеф на Maserati Харалд Уестър, който през 2018 г. бе върнат в ръководството на италианската марка, където е работил от 2008 до 2016 г., трябва да възстанови позицията на марката на пазара и да увеличи продажбите на компанията.