Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati Quattroporte: В духа на Novitec

03.07.2007 12:07
Туит

Инженерите на Novitec неведнъж са демонстрирали потенциала си в преработката на луксозни спортни автомобили (пресен пример за това е тунинг версията на Ferrari Enzo). Новият проект на немското тунинг ателие обаче представлява сериозно предизвикателство дори и за най-опитните специалисти в тази област - Maserati Quattroporte.

Корекции има, но за щастие от тях не страдат цялостната визия и философия на модела. Най-съществената промяна е под капака. Благодарение на препрограмирания блок за управление на двигателя максималните обороти са повишени до 7800 в минута, а мощността – до 413 конски сили при 7100 об/мин. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 468 Нм при 4650 об./мин.

Модификациите по периферията включват нова изпускателна система, която завършва с два 83-милиметрови накрайника.

Финалните доработки включват coilover окачване и алуминиеви фланци за 20-цоловите олекотени колела. Контактът с гумите се осъществява посредством нискорпофилните гуми на Pirelli P-Zero с широчина 285 мм за задната ос и 245 мм за предната.

Коментари
comments powered by Disqus