Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati Quattroporte: В името на комфорта

08.02.2007 12:02
Туит

За своите ориентирани предимно към комфорта клиенти, Maserati пусна в продажба модифициран вариант на Quattroporte, който вече може да бъде поръчан и с шестстепенна автоматична трансмисия.

Никога потеглянето с едно Maserati – поставяте изящния лост в позиция Drive,отпускате спирачката и готово. Quattroporte се ускорява с изявено настървение, и под акомпанимента на незабравимия тромпетен звук осемцилиндровия двигател. И нищо чудно – все пак 4,2-литровият задвижващ агрегат идва от Ferrari и може да се похвали с великолепна тяга от всички работни режими. Максималният му въртящ момент от 460 Нм се достига при 4250 оборота в минута, а мощността е запазила стойността си от 400 конски сили.

Все пак, независимо от превъзходното задвижване, досега имаше доста купувачи (преди всичко в Щатите), за които използваната до момента трансмисия е твърде некомфортна. Именно за тях наред със секвенциалната трансимися Duoselect, в бъдеще  Maserati ще предлага и традиционен шестстепенен автоматик.

Монтирането на новата трансмисия е наложило модифицирането на централната конзола, която сега приютява лоста на трансмисията, но не и този на ръчната спирачка, която в бъдеще ще се управлява от електромеханизъм с бутон. Така Quattroporte е спечелил по отношение на ергономичността, без да загуби и прашинка от автентичния си стил. Нагледно доказателство, че една лимузина от най-висок клас може да бъде едновременно спортна и изискано-луксозна.

Коментари
comments powered by Disqus