Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati се отказва да прави компактен автомобил

13.08.2014 10:24
Туит
Maserati се отказва да прави компактен автомобил

Компанията ще намали производствените обеми за поддържане на ексклузивността на бранда

Компанията  Maserati взе решение да се откаже от плановете си да произвежда компактен автомобил. Освен това от концерна отбелязват, че нямат намерение да разработват евтин модел. По-рано се появи информация, че Maserati може да предприеме създаване на най-малък  автомобил в моделната гама и трябва да се нареди пред седана Ghibli.

Както сподели генералният мениджър на австралийския офис на компанията - Глен Сили, имиджът на марката ще остане ексклузивен, ето защо производството на  компактен и по-достъпен модел в този момент не се обсъжда. „Не искаме хората да виждат на всеки ъгъл Maserati”, поясни  Сили.

В края на юли стана известно, че компанията Maserati прие решение да намали производствените обеми за поддържане на ексклузивността на бранда. От 2018 г. италианците планират всяка година да пускат не повече от 75 хил. автомобила.

През миналата година Maserati успя да реализира 15,4 хил. автомобила. В компанията смятат, че през тази година ще успеят да удвоят продажбите си. Основна роля на пазара ще играе седанът Ghibli.

По-рано Ferrari прие решение да произвежда не повече от 7 хил. коли годишно, при положение, че всички коли трябва да са супер автомобили или модели GT. „Поставяме акцент върху нашето наследство и опит. Ще пускаме нови модели, но тяхната позиция на пазара  ще бъде продължение на цялата ни история”, заяви президентът на Ferrari Лука ди Монтеземоло.

Коментари
comments powered by Disqus