Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Master-Test на автомобили от малкия клас: Евровизия

27.12.2006 22:12
Туит

Последното издание на мастер-теста, проведен съвместно от всички партньорски издания от групировката auto motor und sport, е посветено на автомобилите от малкия клас. Общо единайсет модела с бензинови двигатели с около 90 конски сили са подложени на безмилостни тестове, показващи наяве всички техни възможни предимства и недостатъци.

Всъщност понятието „лош малък автомобил” вече е част от историята, или поне така стоят нещата, що се отнася до съвременните модели от този клас. Все пак времената, в които автомобилите от тази категория представялваха стъпващи на гуми със смехотворни размери миниатюрни кутийки от тънка ламарина, недозавиваха безпомощно при навлизане в завой с малко по-висока скорост, ужасяваха се от самата мисъл за тестове за динамика на пътя, а при рязко отнемане на газта в завой реагираха с бясно занасяне на задницата, отминаха безвъзвратно. Кактпо показа международният тест на auto motor und sport обаче, производителите определено имат още много работа по своите модели, което важи в особена сила за някои от изпробваните модели.

Всички изпитания за поведение на пътя, спирачен път, ускорение, максимална скорост и т.н. бяха проведени на тестовото трасе на Dekra. Всеки от участващите в теста колеги имаше възможността да добие своите субективни впечатления по време на 1000-километровото сравнително пътуване по посока Южна Франция, и по-точно към тестовия полигон на Michelin, като маршрутът включваше каране както по магистрала, така и по богати на завои първокласни пътища. Освен това, всеки от участниците трябваше да изпита пътното поведение на единайсетте автомобила на тестовите трасета, достигайки напълно безопасно до самия предел на зъзможностите на конкурентите в теста. За постигане на напълно прецизни резултати от всички измервания се наложи автомобилите да изминат по около 3500 километра. Списъкът на единайсетте съперници за първото място в малкия клас изглежда така: 1,4-литровите варианти на Fiat Grande Punto, Renault Clio, VW Polo, Seat Ibiza, Ford Fiesta, Skoda Fabia, Opel Corsa, Nissan Micra, Hyundai Getz, Peugeot 207 и Toyota Yaris 1.3 VVT-i. Пълната версия на Мастер-теста можете да прочетете в брой 2/2007 г. на списание auto motor und sport.

Крайният резултат

Ето как накратко изглежда равносметката от теста: на първото място застава Renault Clio с 388 от 550 възможни точки. При този автомобил особено впечатляваща се оказва комбинацията от обширно вътрешно пространство, добър комфорт на возене, богато оборудване за безопасност и сигурно поведение на пътя. Следващите места се заемат съответно от Polo, Seat Ibiza и Fiat Grande Punto и т.н., а на последното място е Hyundai Getz. Пълната версия на Мастер-теста можете да прочетете в брой 2/2007 г. на списание auto motor und sport.

Коментари
comments powered by Disqus