Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mastretta MXT: На подиума в Париж

07.09.2010 15:49
Туит
Mastretta MXT: На подиума в Париж

Мексиканският суперавтомобил Mastretta MXT ще се появи в серийната си версия на автомобилния салон в Париж.

Спомняте ли си как в началото на лятото през 2007 г. в мрежата се появи информация, че мексиканска компания работи по автомобил, сходен като концепция с Lotus Elise. Едва ли, защото напоследък малките бутикови производители никнат с такава скорост, с каквато и изчезват. Оказва се обаче, че специализираната в областта на промишления дизайн компания Mastretta не се е отказала от проекта си и в Париж ще покаже серийната версия на MXT.

Прототипът MXT Prototipo Cero, който дебютира през 2007 г., бе оборудван с двигател на VW, но серийният й наследник вероятно ще използва двулитровия EcoBoost на Ford с максимална мощност около 240 к.с. На пръв поглед това съвсем не изглежда впечатляващо, но Mastretta не би трябвало да тежи повече от 1000 к.г., което гарантира отлична динамика.

От Mastretta предвиждат годишно производство в рамките на 150 бройки, като 70% от тях ще бъдат предназначени за пазара в Европа и САЩ. За съжаление с това се изчерпва и цялата информация за бъдещия сериен модел. Повече за него ще научим в края на този месец, за когато е предвидена премиерата му.

Коментари
comments powered by Disqus