В Пекин Daimler ще представи обновената версия на луксозния Maybach. От компанията обещават повече мощност и по-нисък разход, като последното едва ли засяга собствениците на лимузината.
Китайският автосалон се превръща в модно дефиле за луксозните лимузини на големите европейски производители. Удължените версии на A8 и петата серия на BWM, прототипите Citroen Metropolis и Mercedes Shooting Break, фейслифтът на Phaeton ще бъдат представени официално в Пекин. Успоредно с тях ще се появи и обновената версия на Maybach, която може да е и последната, тъй като от Daimler продължават да мълчат относно развитието на напълно нов модел, а през 2009 г. имат само 200 реализирани бройки от настоящия.
57 S и 62 S модификациите на Maybach вече могат да се похвалят с 18 к.с. повече, което означава, че 12-цилиндровият им агрегат генерира 630 к.с. Въпреки това разходът е свален до 15,8 литра за 100 километра пробег, а емисиите CO2 – на 368 г/км. При 57 и 62 няма промяна в максималната мощност, но за сметка на това ефективността е оптимизирана съществено – среден разход от 15 литра при 15,9 за предходната версия и 350 г/км CO2 срещу 383.
Отличителните белези на обновения модел са новата хромирана радиаторна решетка, чийто дизайн варира в зависимост от модификацията, LED дневните светлини, преработените броня и капак отпред, странични огледала и задни светлини. Като цяло Maybach е „пораснал“ с 11 мм на дължина и 17 мм на широчина. „Базовите“ версии получават 19-цолови многолъчеви колела, докато при S стандарни за 20-цоловите.
В салона впечатление правят луксозната кожена тапицерия, 19-инчовият дисплей (за 62 и 62 S) в допълнение към 9,5-инчовите на подглавниците, системата за ароматизиране на въздуха и опцията за безжичен интернет. Модификацията с дългата база получава още панорамен стъклен покрив, чиято структура от течни кристали позволява той да стане или напълно прозрачен, или да спре да пропуска изцяло дневната светлина само с натискането на един бутон.
Пътниците на задния ред могат да наблюдават върху монитора всичко, което се случва около автомобила, благодарение на системата от камери без значение дали щората между двете отделения в салона е спусната или не. В допълнение задната седалка в диагонал на шофьорската, която наподобява кресло, ще бъде налична не само за Maybach 62, а и за модификацията 57.
На този етап няма официална информация за цената.