Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maybach Exelero: Птицата Феникс

01.06.2010 11:58
Туит

Швейцарска фирма ще възроди прототипа Maybach Exelero. Двигателят на AMG ще бъде заменен с V10 от Dodge STR-10.

През 2005 г. Daimler показа прототипа Maybach Exelero. Целта му бе да представи високоскоростните гуми на Fulda, която направи и поръчката за модела. Последваха няколко демонстрационни събития, след което спортната лимузина пое към музея. Според motorward.com обаче неназована швейцарска компания е откупила правата за Maybach Exelero и ще произвежда негови реплики.

За съжаление под капака на „новия“ Exelero няма да работи V-образният дванайсетцилиндров битурбо мотор на AMG (700 к.с. и 1020 Нм). Неговият заместник обаче е не по-малко впечатляващ – 8,4-литровият V10 от Dodge STR-10 (600 к.с. и 760 Нм). Целта на тази промяна е да бъде намалена крайната цена на модела, което определено е похвално. При всеки случай обаче сумата от 670 000 долара едва ли е по джоба на мнозина.

Коментари
comments powered by Disqus